czwartek, 26 lipca 2012

Zamówienie- zestaw SIte Models!

MAm nadzieję że się spodoba :)
Nagłówki:
Jak dodać nagłówek na profil: `Zapisujesz nagłóek na kompie `wchodzisz na iv.pl `generujesz kod `kod kopiujesz i wkeljasz w edytuj profil Zdjęcia w zdjęciu:
Wzory teł z obrazkiem:
Rozmiary- idealne :) Instra jak dodać: `Klikacje na wybrazny wzór aby wyświetlił się oryginalny rozmiar `zapisujecie na kompie `wchodzicie na profilki.blogspot.com i w generator profilków `wchodzicie na iv.pl generujecie obrazek tylko że kopiujecie kod http://...... `wklejacie w generatorze i klikacje generuj kod `kod wklejacje na początku opisu :) To wszystko :)
Wybaczcie brak kursorków ale nie umiem ich robić. Czegoś brakuje?

10 komentarzy:

  1. Masz bardzo fajny blog:)
    Dodałam twój blog do obserwowania , liczę na mały rewanżyk ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Super notka, podoba mi się szczególnie kostka puzzle. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko ok ... ale...
    dlaczego skopiowałaś ode mnie te różowe site modeles ???!!!!
    z tej notki :
    http://color-theme.blogspot.com/2012/06/pink-zestaw-profilowy.html


    proszę o natychmiastowe wytłumaczenie !


    tak nie można ! każdy blog rządzi się
    swoimi prawami,i muszę przyznać,że
    zmieniłam zdanie co do ciebie,i
    jest mi bardzo przykro,że tak postąpiłaś... ;(

    no normalnie skopiowałaś tą nowość,i wzięłaś sobie zdj do napisu... ! No,jak tak można!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Boże ! Masz rację! ona jest bezczelna !

      To jest nie w porządku. Zero oryginalności .
      i w napisie- te wycięcie z tw nowości ...jak
      w paincie. wstydziłaby się !!!

      to nie jest original profile !!
      to jest bolsh shiet !!

      Usuń
    2. No niestety, kopiaa

      Usuń
    3. Soryy, zdjęcie usunę i obiecuję ci że już wiećej nic nie skopiuję.

      Usuń
    4. Love, weś, jak tak można. *-*
      Wejść, skopiować i wkleić. -.-
      Zanim weszłam zeby przeczytać komentarzy, zauwazyłam że coś jest nie tak.
      Takie wycięte i dziwne.
      A te twoje sorry, to pf.
      Wstydziłabyś się.
      LOL.

      Usuń
  4. Hej .
    Podobają mi się twoje prace więc jeśli chcesz możesz zgłosić się na redaktorka na moim blogu.
    Pozdrawiam :)
    http://dodatkinazapytaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jak jakiś dodatek Ci nie działa napisz:

-Jaką masz przeglądarkę

-Daj link do profilku zapytaj.