czwartek, 21 czerwca 2012

Nowość i przeprosiny oraz prośba.

Przepraszam że długo nie dawałam postów ale brak czasu mam nadzieje że mnie zrozumiecie. Znalazłam stronkę na której można a zreszą sami zobaczcie! heh To przykład na moim profilku a żeby zrobic coś takiego wystarczy wejść na ten link potem w wolne białe pole wkleć link do swoijego profilku, po wprowadzeniu linku kliknąć "NYAN" wyskoczy kod kopiujemy i proszę mamy cos takiego. Mam prośbę do LeeJulie aby zmieniła wygląd bloga na bardziej kolorowy ponieważ ten wydaje mis ię nie odpowiedni to taka moja prośba.

5 komentarzy:

  1. hmmm... mogę zmienić tylko jaki szablon wam się podoba?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym wybrała galaktykę, kosmos fajnie by pasowały niebieskie kolory :D
    Ps. wylogowałam się dlatego pisze z anonima bo nie jestem już zalogowana na konto google

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :)

      Usuń
    2. Nagłówka nie zmienie ;).Teraz blog jest ładny ;).Jak nagłówek podajcie obrazek.

      Usuń

Jak jakiś dodatek Ci nie działa napisz:

-Jaką masz przeglądarkę

-Daj link do profilku zapytaj.