sobota, 23 czerwca 2012

Zestaw Usa.

Na dzisiaj przygotowałam wam zestaw z USA.

Spis notki:

*Tła

*Gify.




                                                                                    Tła:

1.

Kod:
2.













Kod:<textarea onclick="this.select();"  style="display: block; position: relative; margin: 0 auto;font-family:Arial;font-size:20px;width:100px;height:20px;padding:0px;border:1px solid #fb9dda;border-radius:0px;box-shadow: inset 0px 0px 0px rgba(0,0,0,0.5);background-color:#fff;color:#fb9dda"><b style="display: block; background-image: url(http://www.interameryka.com/wp-content/uploads/2009/12/usa-flaga.jpg); padding: 0 60px;"><b style="display: block; background-color: rgba(255, 255, 255, 0.7); text-align: center; font-weight:normal;">
TU WPISZ SWÓJ TEKST</textarea
Gify:
1.












Uploaded with ImageShack.us

Kod:

2.

Uploaded with ImageShack.us

Kod:

Bardzo długo sie nameczyłam aby to zrobić.Mam nadzieję że się podobają.

2 komentarze:

  1. jestem z zapytaj ;) mogłabyś wstawić mi na bloga ten przycisk "lubię to"? próbowałam, ale niestety nie wychodzi ;/

    OdpowiedzUsuń

Jak jakiś dodatek Ci nie działa napisz:

-Jaką masz przeglądarkę

-Daj link do profilku zapytaj.